Kommer du til surnadalen i helga?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toby91`s bilstereo prosjekt. Bil: Opel Astra G 98 Stv
Collapse
X
-
tviler egentlig da jeg hverken har lappen, bil som er godkjent og penger akkuratt nå
mange som skal dit eller?
Comment
-
da har kabelfeen vært her
mangler fremdeles en masse kabelsko så må prøve å få tak i dette kjapt
Comment
-
det er det
flere bilder:
Comment
-
da har det blitt gjort litt mer
har lagt opp nesten allt av kabler til forsterkeren (eneste som mangler er sikringsholderene og kabel til terminal på forsterker)
får satse på at været er bra imorgen også
noen vil kanskje kommentere i at det ikke er sikringer på pluss kablene på bildet, men de skal monterest slik at jeg kommer til dersom noe går.
kunne derfor ikke ha sikringene max30cm fra batteri
men har prøvd best mulig å feste kablene slik at kortslutning "aldri" skal oppstå skal ihvertfal mye til før noe løsner.
batteribanken sitter fast slik som på bildet men blir også låst fast av platen som skal over batteriene igjen.
(denne er ferdig)
har også fått litt trøbbel ang. "The Big Three" finner ikke ut hvordan jeg skal komme til Dynamoen uten å måtte skru den ut.
(må ha "spesial" verktøy til dette/ verktøy jeg ikke har)
er Torx på hele skiten
kommentarer/inspill?
Comment
-
har tenkt på det jeg også men når man først kommer seg under bilen så når man akkuratt til men ser ikke en dritt av hva man styrer med
kan også legge til at de nye LIB kablene er en drøm å jobbe med iforhold til de gamleLast edited by Toby91; 10-08-2010, 01:39.
Comment
-
Originally posted by xr3i View PostJeg har det torx verktøyet du trenger, bare å komme og låne
Begynner og ta form nå, blir nok meget bra til slutt !
Comment
-
lib kablene er nydelie å jobbe medOriginally posted by Toby91 View Posthar tenkt på det jeg også men når man først kommer seg under bilen så når man akkuratt til men ser ikke en dritt av hva man styrer med
kan også legge til at de nye LIB kablene er en drøm å jobbe med iforhold til de gamle
Comment
-
liten oppdatering:
kassa og subbene har funnet veien inn i bilen.
har funnet ut plassering av forsterker (kommer bilder av dette imorgen)
har koblet +kabel fra batteri opp til sikringsholdere.
bilder:
hva synes dere?
Comment
-
Tøft!!
Få tall på utstyret ditt og videoerTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
its alive
skal prøve å få slengt opp noen bilder og kanskje noen videoer imorgen nå skal jeg se film
noen som har peiling på hvor varme slike subber kan bli?
mine blir litt varme ved hard spilling (ikke så varmt at du vil ta vekk handen om du tar på)
Xr3i var her idag å hørte på anlegget og holdt meg med selskap så han kan kasnkje beskrive anlegget om han gidder
spenningen fra batteriene holder seg også meget bra laveste spenning jeg har hatt (som jeg fikk med meg) var ca 12,5vLast edited by Toby91; 11-08-2010, 23:26.
Comment
Comment